Profesor: Bogdan Zaharia
Perioada
Workshop-ul GTM se desfasoara pe perioada unei zile, in weekend. Ziua exacta se va anunta la momentul formarii grupei. Data estimata pentru urmatorul workshop este 25 Noiembrie.
Durata
In ziua stabilita pentru workshop, timp de 8 ore, incepand cu 9:30, grupa de 15 – 25 cursanti va participa la workshop in locatia Str. Reinvierii, Nr. 3-5, Sector 2, etaj 3, Bucuresti.
Pret
Inscrierea nu presupune obligatie de plata. Va puteti inscrie pentru ocuparea locurilor, apoi veti fi contactat si in urma discutiei se va stabili efectuarea platii.
Descriere Workshop
Workshop-ul Google Tag Manager de la OK Institute este programul aprofundat destinat intelegerii si folosirii in diverse contexte a sistemului de tagging oferit de Google. Pe parcursul unei zile, timp de 8 ore, vei descoperi cum functioneaza Google Tag Manager, valoarea pe care o aduce unui busines si modul de integrare in optimizarea de marketing.
Este singurul workshop dedicat Google Tag Manager din Romania si este gandit in asa fel incat, la sfarsitul modulului, cursantii sa detina cunostintele necesare unei implementari complete.[/text-with-icon][text-with-icon icon_type=”font_icon” icon=”linecon-icon-megaphone” color=”Accent-Color”]
Cui se adreseaza
Google Tag Manager este un tool puternic si versatil care este destinat tuturor specialistilor implicati in promovarea si managementul business-urilor online. Masurarea conversiilor si a rezultatelor de business devine posibila fara a fi nevoit sa apelezi la programatori. Continutul workshop-ului se adreseaza specialistilor in marketing online sau e-commerce, webmasterilor, product managerilor dar si specialistilor in analytics/SEO, fie ca lucreaza in agentii de publicitate sau in departamentele de marketing/online din companii, fie ca sunt antreprenori in online.[/text-with-icon][/tab][tab title=”Programa” id=”1446565195463-2aa3a-6255″ tab_id=”1496250261647-10″][text-with-icon icon_type=”font_icon” icon=”linecon-icon-bubble” color=”Accent-Color”]
Ce vei invata
Pe parcursul workshop-ului vei avea posibilitatea sa experimentezi setarea unui cont GTM, integrarea lui cu site-ul si structura business-ului, managementul de tag-uri de masurare (ex: Google Analytics sau Google Adwords) si customizarea in raport cu nevoile de masurare ale business-ului. Totul bazat pe exemple practice, exercitii si studii de caz.
Pe langa subiectele dezvoltate in timpul cursului, fiecare cursant va primi la sfarsit o suita de materiale (prezentari, linkuri catre materiale de invatare) menite sa aprofundeze cunostintele acumulate.
Cerinte
Workshop-ul are si o componenta importanta de activitati orientate spre partea tehnica aplicata/ practica. De aceea recomandam sa aveti un laptop.
O minima intelegere a ce inseamna si ce face Google Analytics, ar ajuta.
O minima intelegere a altor tehnologii si platforme de marketing online (AdWords, Facebook Ads, Remarketing) reprezinta un plus.[/text-with-icon][fancy-ul icon_type=”standard_dash” color=”Accent-Color” alignment=”left”]Subiecte
- 1 Ce este Google Tag Manager si cum functioneaza. Definire termeni (tag, container, variabile, data layer)
- 2 Definirea unui plan de masurare in business
- 3 Management conturi si containere
- 4 Setare Google Tag Manager pentru web si mobile
- 5 Adaugarea si management tag-uri
- 6 Masurare customizata – masurare avansata Analytics cu ajutorul GTM
- 7 Utilizare GTM in procesul de imbunatatire customer experience
- 8 Utilizare GTM in e-commerce
- 9 Studii de caz si discutie libera
“Whatever the outcome, the data has no inherent value unless it produces an outcome to help us perform better — and finding the data that matters most is still a huge issue”
Bogdan Zaharia
Bogdan Zaharia are o experienta extinsa de peste 7 ani in dezvoltarea si imbunatatirea aplicatiilor web si mobile. In trecut a coordonat echipa de specialisti Fashion Days de Products & Platforms, care a dezvoltat functionalitati pentru web si mobile. In prezent este consultant de Analytics, SEO si mobile.
Inscriere
Va vom contacta in cel mai scurt timp
Pentru mai multe informatii ne puteti suna sau trimite un mail:
Propune un curs
Daca nu gasesti cursul care te intereseaza, scrie-ne si vom face tot posibilul sa il avem