Profesor: Adrian Horvat
Perioada
Masterclass-ul Performance Strategy se desfasoara pe perioada unei zile, in weekend. Data estimata pentru urmatorul masterclass este 23 Iunie.
Durata
In ziua stabilita pentru masterclass, timp de 6 ore, incepand cu 10:00, grupa de 15 – 25 cursanti, locatia Dacia, 99, etaj 3, Bucuresti.
Pret
Inscrierea nu presupune obligatie de plata. Va puteti inscrie pentru ocuparea locurilor, apoi veti fi contactat si in urma discutiei se va stabili efectuarea platii.
Descriere Masterclass
Complexitatea unui e-commerce vine din alinierea intre business si digital. Marketerii digitali ai zilelor noastre trebuie sa stapaneasca tot mai multe zone de actiune (marketing, comunicare, comercial si digital) pentru a actiona unitar. Totusi, focusul pe fiecare din aceste zone ii indeparteaza de la obiectivul final al unui business.
In acest context, masterclass-ul de la OK Institute vine cu o alta perspectiva, cea a strategiei de business aplicata in digital. Cu alte cuvinte, incepem de la “ce avem de facut” si ajungem la “cum sa facem”.
Totul e bazat pe experienta din viata reala, verificata pe unul din cele mai mari business-uri de e-commerce din Romania.[/text-with-icon][text-with-icon icon_type=”font_icon” icon=”linecon-icon-megaphone” color=”Accent-Color”]
Cui se adreseaza
Unic in Romania prin abordare, Masterclass-ul de ‘’Performance marketing pentru ecommerce’’ este gandit sa raspunda nevoilor:
Marketerilor digitali – prin cadrul conceptele teoretice si in special exemplele dinamice pentru a intelege componenta strategica, structurala si de proces care sta la baza succesului campaniilor de marketing.
Managerilor din executivul organizatiei – prin posibilitatea de intelegere a efectelor relatiilor dintre entitatile organizatiei.
Antreprenorilor – prin solutiile practice si cu aplicabilitate imediata, pentru business-uri din toate industriile.[/text-with-icon][/tab][tab title=”Programa” id=”1446565195463-2aa3a-6255″ tab_id=”1496250261647-10″][text-with-icon icon_type=”font_icon” icon=”linecon-icon-bubble” color=”Accent-Color”]
Ce vei invata
Masterclass-ul face o incursiune aplicata in definirea nevoilor business-ului online, tratarea diverselor modele de business din e-commerce, segmentare, legatura intre strategie – tactica si concepte de analiza corecta.
Cu ce ramai dupa masterclass-ul de e-commerce:
Definirea clara a modelului de business in online
Alinierea strategiei cu obiectivele
Intelegerea constructiei unui buget destinat marketingului online
Modele de strategii de marketing
Instrumentele pe care le are la dispozitie un marketer
Cerinte
Workshop-ul are si o componenta importanta de activitati orientate spre partea tehnica aplicata/ practica. De aceea recomandam sa aveti un laptop.
[/text-with-icon][fancy-ul icon_type=”standard_dash” color=”Accent-Color” alignment=”left”][/fancy-ul][/tab][tab title=”Profesor” id=”1451522261332-5″ tab_id=”1496250262940-4″]“The essence of strategy is choosing what not to do. ”
― Michael E. Porter
Adrian Horvat
Adrian Horvat este Digital Marketing Manager la elefant.ro, unul dintre business-urile cu cea mai rapida crestere si al doilea cel mai mare jucator din piata de ecommerce din Romania. Adrian este responsabil de creionarea, implementarea si optimizarea arhitecturii performance marketingului.
Cu o experienta de peste 4 ani in ecommerce, Adrian a lucrat cu cele mai mari si mai exigente companii prezente in Romania precum Avon, Vodafone, Vola.ro, Zoot, Answer, Telekom, Orange, Provident pentru care a oferit solutii de optimizare si crestere a business-ului.
Inscriere
Va vom contacta in cel mai scurt timp
Pentru mai multe informatii ne puteti suna sau trimite un mail:
Propune un curs
Daca nu gasesti cursul care te intereseaza, scrie-ne si vom face tot posibilul sa il avem