Echipa noastra

Cursurile de marketing Online Knowledge Institute sunt realizate de profesionisti din industria de online, pe baza experientei castigate in agentii de publicitate, business-uri de e-commerce, retele de afiliere si agentii de performance marketing.

cristina fulea

Cristina Fulea

Profesor Adwords

Cristina Fulea – un “puzzle solver”, si-a inceput cariera intr-o agentie de creatie, dar, in scurt timp, descoperirea platformelelor de digital si a efectului in rezultatele clientului a determinat schimbarea spre marketingul de performanta. Astazi este senior digital specialist in agentia Edge – parte a 2Performant (2Parale).

Competenta certificata de un portofoliu de cateva sute de campanii se focuseaza pe zona de strategie si optimizare campanii Adwords, Facebook si in general pe orice platforma care functioneaza pe principiul “pay per click” (plata pe click). “Orice business are povestea lui, care, transformata intr-o campanie corecta de online, genereaza rezultate”, declara Cristina, dupa ce ne povesteste despre cele mai neobisnuite business-uri (motocultoare) pe care le-a intalnit si despre cele mai dinamice branduri pe care lucreaza: Zoot, Provindent, StanleyBet.

matei psatta

Matei Psatta

Profesor Content Marketing

Matei Psatta este unul dintre cei mai cunoscuti profesionisti din industria comunicarii digitale locale. Cu o experienta de peste 6 ani, in prezent ocupa pozitia de Digital Strategy Director la Leo Burnett. Rolul lui este de a pastra coerenta (si eficienta) campaniilor de comunicare in mediul online. Are in “portofoliu” clienti precum P&G, Telekom, Samsung, HP, Avon, Bergenbier, BRD, GSK, Pernod Ricard, Fundatia Bill & Melinda Gates. Este, de asemenea, co-fondatorul unui startup de tehnologie prezent in Romania, Ireland, Brazilia si, in curand, SUA.
bogdan zaharia

Bogdan Zaharia

Profesor Analytics, SEO

Bogdan Zaharia are o experienta extinsa de peste 7 ani in dezvoltarea si imbunatatirea aplicatiilor web si mobile. In trecut a coordonat echipa de specialisti Fashion Days de Products & Platforms, care a dezvoltat functionalitati pentru web si mobile. In prezent este consultant de Analytics, SEO si mobile.

Cand vine vorba despre educatie, nu neaparat volumul de informatie ci mai ales sistemul de accesare al ei va face intotdeauna diferenta dintre succes si esec. Si nu, nu avem pretentia ca stim formula magica, nu avem o bagheta magica ce va transforma peste noapte juniorii in experti. Dar sigur stim ce ne-a lipsit si noua, la inceput sau pe parcursul drumului. Asadar, ce ne-am propus sa facem a fost sa ne asezam la aceeasi masa cu toti cei care isi doresc sa puna in aplicare informatii, experiente, tips & tricks si mai ales pasiune care sa le modeleze business-ul, cariera sau pe ei, ca profesionisti. Si, aproape egoist vorbind, abia astept sa construim impreuna o comunitate de profesionisti cu acelasi vibe care sa ramana si sa se dezvolte in timp intr-o retea de specialisti care mai devreme sau mai tarziu ar putea sa porneasca impreuna cu membrii ei actiuni si business-uri care au plecat de aici.

Raluca MateiuCEO, InternetCorp

Felul in care oamenii invata si acceseaza informatia s-a schimbat fundamental in ultimii 20 de ani. E fenomenul democratizarii accesului la educatie si informatie datorita tehnologiei: poti sa vezi care sunt bazele unei operatii de apendicita pe Youtube fara a fi student la medicina, sa inveti programare pe Coursera chiar daca ai experienta 0 in domeniu sau sa faci prima campanie de AdWords fara sa fi trecut prin facultatea de marketing. Si totusi acest tip de acces la educatie nu-ti poate oferi inca la un nivel suficient de bun networking, disciplina si selectia resurselor de invatare. De aceea, OKInstitute reprezinta un ecosistem de profesionisti, cunoastere si cursuri pentru a deveni un marketer adevarat.

Bogdan AronChief Product Officer, 2Performant

Ideea a venit atunci cand am realizat ca cei mai multi specialisti de marketing online din Romania sunt autodidacti si ca cei care vor sa invete nu au unde/cum intr-un mod structurat si aprofundat. Asa ca am adus trei ingrediente laolalta: profesionisti de top din online - subiecte pragmatice de discutie - modalitate de invatare eficienta si de durata

Cosmin NastasaFondator, OKI